Παρασκευή, Ιουνίου 16, 2006

Something completely different....really fast dogs!


5 Comments:

Blogger Aphrodite said...

Συγνώμη, μικρούλα διορθωσούλα, μάλλον είναι "completely"...

Δε μου λες, εσύ τις τράβηξες κι αυτές? Πες μου της άσχετης, με τι φιλμ και μηχανή είναι τραβηγμένες?

Πάρε μωρέ και πολλές φωτογραφίες από Σαντορίνη να συμπληρώσουμε το ποστ μου, που είναι μόνο κι έρμο!

Καλά να περάσεις, εύχομαι εσένα να σου έρθουν όλα δεξιά!

(Τι'ταν αυτά που τράβηξα τότε! Κι όχι μόνον στα 20, γενικώς σε διακοπές, λες και μου τη φυλάει!Κάθε φορά εργολαβία τη γκαντεμιά!)
:-)

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

17 Ιουνίου, 2006 22:10  
Blogger Stavros P (isisdoros) said...

Ευχαριστώ για τη διόρθωση.Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες τον Μάρτιο στην Αγγλία.Η μηχανή είναι μια Nikon D70 με φακό 70-300 4.5-5.6.Τα ζώα είναι ένα θέμα που πάντα μου άρεσε να αποθανατίζω.

17 Ιουνίου, 2006 22:45  
Blogger Aphrodite said...

Α, απΑθανατιζω, τα περνώ στην αθανασία, οχι τα απο-θανατίζω, δλδ τα απο-τελειώνω... Ειδες για να ειμαι η σπασίκλα της τάξης? Κουσούρι!

Τι να πω για την μηχανή σου, εγω έμεινα στην Cannon AE-1 και την έκανα να... "τραγουδήσει" για τις δυνατότητές της, αλλιώς την απείλησα οτι θα την πετάξω στα βράχια!

Με δύο τερατίδια όμως στο σπίτι, οποιαδήποτε μηχανή:

α. είναι μαθηματικά εξακριβωμένο ότι θα σπάσει στα χέρια τους και

β. αν είναι σε manual mode θα βγαίνουν σαν poltergeist ανεξαρτητως ASA, φακών, φωτός, φλας κτλ!

Οποτε.. απλές μηχανές και τους μαθαίνω να ποζάρουν γι αργότερα!

Α, και σκυλιά & Αγγλία!

Αγαπημένα!
:-)

18 Ιουνίου, 2006 02:20  
Blogger Stavros P (isisdoros) said...

Σωστά! Λόγω κεκτημένης ταχύτητας προφανώς το απΟθανάτησα αντί να το απΑθανατήσω. Όσο για τα πιτσιρίκια υπομονή.'Οσο πιο γρήγορο το θέμα τόσο πιο γρήγορη και η μηχανή.

18 Ιουνίου, 2006 03:52  
Blogger Aphrodite said...

Ο μόνος τρόπος να προλάβει η μηχανή τα παιδιά μου είναι να τους την πετάξω στο κεφάλι, μα το θεό!

Ειδικά έτσι και πάω να τα τραβήξω με το κινητό, που έχει μια διαφορά φάσης το πάτημα του κουμπιού από το τράβηγμα της φωτο, ε, έχουν εξαφανιστεί 3 τετράγωνα πιο κάτω & τα ψάχνω τα τέρατα!!! (ποιοί Lordi...)

20 Ιουνίου, 2006 17:31  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home