Πέμπτη, Μαΐου 25, 2006

ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ...






10 Comments:

Blogger Yannis H said...

Νά'σαι καλά... Ευχαριστούμε!

Αλλά θα θέλαμε και σχόλια - της βραδιάς, ιδίως. :)

25 Μαΐου, 2006 16:31  
Blogger aggelos-x-aggelos said...

Αχ, πόσο σε ευχαριστώ!

25 Μαΐου, 2006 16:35  
Blogger bidibis said...

cool! Διάβασα στου πιτσιρίκου οτι ηταν εκεί και η Μονικα Μπελούτσι. Δεν την εντόπισες να την φωτογραφήσεις;

25 Μαΐου, 2006 17:44  
Blogger Stavros Katsaris said...

Καλησπέρα. Που φωτογράφιζες και δεν σε πήρα χαμπάρι?
Ένα από τα χόμπι μου είναι η φωτογραφία.
Θα έρχομαι τακτικά!

26 Μαΐου, 2006 15:35  
Blogger maika said...

γεια χαρά!!

πόσο θα ήθελα να ήμουν κι εγώ εκεί!!
(κακούργα ξενιτειά...)

Το blog σου λάμπει! Μπράβο!

26 Μαΐου, 2006 18:41  
Blogger mariospi said...

Τα ε-μαιλ μου επιστρέφονται... Άλλος τρόπος;

28 Μαΐου, 2006 14:44  
Blogger dimis said...

Σωστος ο παιχτης. Δεν ειχα δει πουθενα αλλου photos απο τον Ιανο. Να'σαι καλα

28 Μαΐου, 2006 22:49  
Blogger Stavros P (isisdoros) said...

Σας ευχαριστώ.

@stavros katsaris
αποκλείεται να μη με πρόσεξες.Ήμουν ο μόνος που έβγαλα όλη τη παρουσίαση όρθιος στο πισω μέρος.

@badlydrawnboy
αυτά δεν είναι δωρεάν.Ακούω προσφορές.

@marios
μάλλον το έφτιαξα πλέον.Σου έχω στείλει και προσωπικο email.

06 Ιουνίου, 2006 10:04  
Blogger Aphrodite said...

Αργησα λίγο να μπω, αλλά τρελάθηκα με τις φωτογραφίες σου -πού ήσουν εσύ ταλεντάρα?

Οι φωτογραφίες από τον Ιανό είναι πολύ καλές, και η μία που έχεις τον ΝΔ είναι από τις ελάχιστες που έχω δει να τον περιγράφουν απόλυτα...

Οι άλλες δε με τη φύση, θα μπορούσαν κάλλιστα να δημοσιευτούν σε National Geographic... (χαίρομαι που "κρέμασα" τη μηχανή μου, ποτέ δεν θα τα κατάφερνα έτσι!)

Εύχομαι να βάζεις κάθε μέρα κι άλλες!

16 Ιουνίου, 2006 15:36  
Blogger Ecumene said...

..E,να που ειδαμε και εμεις...

Ευχαριστουμε...

21 Ιουνίου, 2006 11:17  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home