Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2006

Μνημόσυνο

18 Comments:

Blogger Aphrodite said...

Μόλις μου άλλαξες γνώμη. Δεν άντεχα να γραψω και να σπάσω τα μούτρα μου στο moderation.

Μετά από αυτό όμως... Λες κι ήσουν εκεί!

Ενα τραγούδι μπας κι ακουστεί στον άλλο κοσμο και συγκινήσει...

Ο,τι μουβγει, λέξη προς λέξη, αφιερωμένο!

23 Ιουνίου, 2006 01:06  
Blogger mariospi said...

Υπέροχο... Ίσως «Εκεί» οι νότες να φτάνουν. Έστω, η μνήμη κάποιων πνευστών λυγμών.

23 Ιουνίου, 2006 12:02  
Blogger Aphrodite said...

Ελπίζω να σου άρεσε Σταύρο το "κωμικοτραγικό" μου στου ΝΔ για χτες...

Αφιερωμένο μ'ένα μεγάλο ευχαριστώ!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

23 Ιουνίου, 2006 12:28  
Blogger Stavros P (isisdoros) said...

Παιδιά τι να πώ, με τιμάτε.

ΥΓ.Στη φωτογραφία αυτή δεν είμαι ο φωτογράφος!

23 Ιουνίου, 2006 13:02  
Blogger sifis said...

Καλη η φωτογραφια,
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ η ιδεα.
Μπραβο

23 Ιουνίου, 2006 13:58  
Blogger Stavros Katsaris said...

Σαν έρθει η ωρα να πεθάνω να μην δακρύσετε παιδιά!
Εγώ το κέφι μου θα κάνω και την στερνή μου τη βραδιά!
Οι συνήθειες που έχω δεν αλλάζουνε,
μπαγλαμάδες και μπουζούκια θα με κλάψουνε!
(αξέχαστος Στράτος Διονυσίου αν θυμάμαι καλά σε στίχους Άκη Πάνου!)

Πολύ καλό! Φαίνεται οτι η φώτο δεν είναι δική σου! Ο Μουσικός δεν είναι σωστά στο πλάνο.

23 Ιουνίου, 2006 15:40  
Blogger Stavros P (isisdoros) said...

@stavros katsaris

Δεν κατάλαβες Σταύρο η φωτογραφία είναι κομμένη επίτηδες.Μάντεψε ποιός είναι ο κλαριτζής!

23 Ιουνίου, 2006 15:46  
Blogger Stavros Katsaris said...

Μην μου πεις?????

23 Ιουνίου, 2006 16:56  
Blogger Stavros P (isisdoros) said...

Ναι!

23 Ιουνίου, 2006 18:00  
Blogger Aphrodite said...

I KNEW IT! I KNEW IT!

Μωρέ εγώ ξέρω σε τι μπλογκς μπαίνω, three cheeers for καράτεκνα!

(αν και εγώ νόμιζα ότι είναι επίτηδες έκκεντρη η "σύνθεση", για να δώσει έμφαση στο "Σ'αγαπώ. Φτάνει ως εκεί?" κι όχι στον άνθρωπο per se, πόσο μάλλον το μνήμα.)

Γι'αυτό και σούπερ η κούκλα...

Πώωως είπαμε σε λένε κλαρινατζή αγόρι μου?
(-DDDDD!!!

23 Ιουνίου, 2006 18:35  
Blogger George Sou said...

Καλησπέρα.
Μπράβο για το Blog , και για τις φωτογραφίες, θα ήθελα να μάθω τι έπαιζες (όχι από περιέργεια) ...

23 Ιουνίου, 2006 21:19  
Blogger mariospi said...

Αφροδίτη, τον έχω δει και είναι πολύ πιο ωραίο παιδί!

23 Ιουνίου, 2006 21:54  
Blogger Stavros P (isisdoros) said...

@g help me

Ήταν χρέος ενός ΠΟΛΥ φίλου προς τον πατέρα του που έχει φύγει 10 χρόνια τώρα. Το χωριό είναι στα 1200 μέτρα και ταξιδέψαμε ως εκεί γι'αυτόν το λόγο. Έπαιξα ένα ηπειρώτικο μοιρολόι. Πιστεύω ότι ο Γιώργαρος το άκουσε!

@kapsokalyvas
κοκκίνησαααααα!

23 Ιουνίου, 2006 22:15  
Blogger George Sou said...

Άκου, έβαζα στοίχημα ότι ήταν ηπειρώτικο, με γυρνάς πίσω τώρα. Έχω παρόμοια εμπειρία, σαν το τέλος η την αρχή του κόσμου, τρομερό. Και όποιος έβγαλε τη φωτογραφία έκανε πολύ καλά.

23 Ιουνίου, 2006 22:20  
Blogger Aphrodite said...

@g help me,

Ground control to Major Tom ;)
Θέλεις να μας πεις αυτο το τέλος & αρχή?

Ο Σταύρος σε 3 σειρές τα είπε όλα...(τι θα γίνει μ'αυτό το παιδί, έχω κομπλάρει η καραφλύαρη!)
:)

24 Ιουνίου, 2006 00:21  
Blogger Stavros P (isisdoros) said...

Σας υπόσχομαι να ανεβάσω σε αρχείο ήχου ένα live παίξιμο αυτού του μοιρολογιού που έπαιξα τότε.

24 Ιουνίου, 2006 01:20  
Blogger George Sou said...

Aphrodite: Λοιπόν πάνε χρόνια τώρα, αφού είχαν όλα τελειώσει, κατεβήκαμε στο μνήμα. Εκεί ένας απ όλους έβγαλε κάτω απ’ το σακάκι του ένα κλαρίνο. Ξεκίνησε ένα μοιρολόι αργό μα απίστευτα μελωδικό, βαρύ ηπειρώτικο. Οι υπόλοιποι πιάσαν να χορεύουν. Κλαίγοντας. Δίπλα απ το μνήμα.
Και όλα ανάβλυζαν μέσα απ’ τη καρδιά τους. Μουσική, χορός, κλάμα...
Εγώ, απόμακρος ως τότε, απλά διαλύθηκα. Τέτοια ένταση συναισθημάτων δε την είχα ξαναζήσει. Μα είχα την ερώτηση μέσα μου. Γιατί; Ένας θειος μου αργότερα μου είπε. Χορεύουν για κείνον που ‘φυγε, για τη ζωή τους που τέλειωσε μαζί του, μα και για τη νέα τους ζωή χωρίς εκείνον. Δε μπορώ να το πω καλύτερα δυστυχώς...
Σταύρο ευχαριστώ που μου τι θύμησες...

24 Ιουνίου, 2006 19:22  
Blogger Aphrodite said...

@g help me,

Τι μπορώ να πω... Ολόκληρο ωκεανό τον χώρεσες χωρίς να γδάρεις ακρίτσα...

Αρρωσταίνω. Δε μπορώ να κοιμηθώ καλά γιατί υπερφορτώνεται το σκεψόμετρο και από πίσω φωνάζει το φιλοσυναίσθημα, που διεκδικεί τεράστιο κομμάτι μου για τους τρισδιάστατους φίλους μου...

Η λεπτή γραμμή γίνεται όλο και πιο δυσδιάκριτη, και χοντροπετσιάζει κιόλας γέρνοντας προς τα εδώ, να μην ακούει τ'άλλα...

Εχω πρόβλημα.

Μεγάλο....

Και μόνον όταν το ρίχνω στην πλάκα μου περνάει λίγο...

25 Ιουνίου, 2006 01:46  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home